reklama

Roskilde festival 2006

The biggest festival in Scandinavia. Bob Dylan, Guns N’ Roses, Franz Ferdinand, Morrissey, the Strokes, Tool, Roger Waters, Placebo and others + 100 000.(photo only).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: ...peter...)

Vsetko to vyzera super, jediny problem je vstupne: 180eur. NO aj to sa nam nakoniec podarilo vyriesit. Kamarat Robert the Dutch zohnal pracu vo vegetarianskej restauracii Den Gyldne Bonne. Co by v preklade malo znamenat zlata fazula. Za to ze pijete pivo a vodku zdarma a popri tom krajate najake tie paradajy mate vstup, mieto na stanovanie a jedlo. Znie to celkom dobre a celkom dobreee to aj bolo. Koncerty ma moc nezaujmali no napriek tomu som si bol vypocut: Guns: ved s nim som zacal pocuvat hudbu, Morrissey: celkom to stalo zato, Boba Dylana: este zije? Vyzeral ze uz moc nie. Roger Waters: tak toto odporucam kazdemu, aspon raz za zivot. Zahral z The Wall a Dark side of the moon. ROGER THANK YOU!!! Na zaver by som dodal ze festival je neziskovy, takze vsetko co sa zarobylo sa rozda. To plati aj o nasej restauracii. www.roskilde-festival.dk

Especially I would like to thank to my friends Ainhoa and Robert for survive with me in the tent, to my all the time drunk dear workmate Mary (the bear on the picture) for taking care of me and to one Swedish girl whose name I forgot (sorry).

Peter Trebula

Peter Trebula

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto kto ma rád kačky na Štrbskom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu