reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Trebula

Peter Trebula

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto kto ma rád kačky na Štrbskom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

The Land of Saudi

Peter Trebula

The Land of Saudi

Krajina o ktorej veľa nevieme. Taká tá rozprávková, kde ešte teraz nemalá časť populácie spokojne kočuje po púšti. Vládne tu kráľ Abdullah a o voľbách a demokracii sa tu nikomu ani nesníva.

  • 16. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 072x
  • 9
Falling slowly

Peter Trebula

Falling slowly

Neobratnosť, závrat, smútok. Mám pocit. Všetko je fajn. 24 isn’t big deal.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 959x
  • 4
Úplatok

Peter Trebula

Úplatok

…práve som na letisku. Letisko v Budapešti. Dnes je super deň. Je štvrtok a ja mám štvrtky rád.

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 729x
  • 4
Som sa bol plachtiť.

Peter Trebula

Som sa bol plachtiť.

NO, teda nie ja, ale tá loď plachtila. Raz niekto vymyslel niečo také ako je team building. Ževraj je to dobre aby sa kolegovia spoznali aj pri iných situáciách ako je sedenie na zadku a ťukanie.

  • 13. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 124x
  • 5
Pane Boze, Drahy Bratia, mile Sestry, Kristu! Co budeme my rodit?

Peter Trebula

Pane Boze, Drahy Bratia, mile Sestry, Kristu! Co budeme my rodit?

Je smutne ze aj v dnesnom svete, kde je pristup k informaciam a moznosti cestovania a vzdelavania takmer neobmedzene sa najdu ludia ktory v mysli ziju na zaciatku minuleho storocia.

  • 25. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 425x
  • 69
reklama
Dánsko- ostrov Mn – White Cliffs

Peter Trebula

Dánsko- ostrov Mn – White Cliffs

Mam rad hory no momentalne zijem v krajine kde najvyssi kopec narastol do vysky 173m. Pravdu povediac ked som sem pred rokom prichadzal velmi som neveril ze aj v krajine ktora je takmer bez lesov a kopcov sa budem moct “prirodne“ vyzit. Po roku mozem povedat ze to tu az take strasne nieje ;)

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 680x
  • 8
Roskilde festival 2006

Peter Trebula

Roskilde festival 2006

The biggest festival in Scandinavia. Bob Dylan, Guns N’ Roses, Franz Ferdinand, Morrissey, the Strokes, Tool, Roger Waters, Placebo and others + 100 000.(photo only).

  • 28. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 307x
  • 5
Stret civilizácií

Peter Trebula

Stret civilizácií

Blízky Východ vs. Európa. Úspech Hamasu v Palestíne, zvolenie Ahmadinejada v Irane, alebo stupňujúce sa protieurópske násilie v mnohých Islamistyckych krajinách. Toto už nie je proti Izraelu alebo Amerike, čo niektorým z nás bolo donedávna jedno!

  • 5. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 273x
  • 7
Škandinávia foto

Peter Trebula

Škandinávia foto

Nejaké fotky k článku Škandinávia.

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 696x
  • 3
Škandinávia

Peter Trebula

Škandinávia

Pred týždňom som sa vrátil s celkom zaujímavého výletu, tak aspoň niečo k tomu. Bola to okružná cesta po Skandinavyi. Cele som to plánoval asi 30min. s pomocou stránky DB. Týždeň prázdnin a s weekendom dokopy 10 dni, nakoniec sa nás na to podujalo 11 odvážlivcov, hoci v pôvodnom pláne som mal napísané 2. Posledný dvaja ktorý sa rozhodli že sa pridajú boli Christoph a Johanes. Stretol som ich 5 hodín pred odchodom, bola 1 hodina v noci, akurát sme dovečerali, keď som im porozprával čo chystám, Christoph sa rozhodol ihneď, bez akéhokoľvek váhania, ide sa!! Po tej fajn večery, a hlavne po tom fajn vine, bol trochu problém vstať o 5:30, ale nejako sme to všetci na moje počudovanie zvládli. Naša výprava sa skladala: 2x Cech(Tomáš a Michal), 2xRakusan(Johanes a Christoph), 2xNemec(Tilma a Jan alias Kozycky)), 1xHollandan(Gerion alias klotcak), 1xMadar(Miklos), 1xSlovinec(Mitja) 1xRumun(Silviu) a Ja. Plán bol nasledovný:

  • 12. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 948x
  • 10
reklama
Odense(Erasmus)-foto.only

Peter Trebula

Odense(Erasmus)-foto.only

Nejake obrazky Dansko...je tu fajn

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 502x
  • 5
Grand Canyon(from North to South Rim)

Peter Trebula

Grand Canyon(from North to South Rim)

Tak trochu ine foto s Grand Canyonu. Je to tam celkom pekne, ale ked to chcete prejst, dost narocne na kondicku. Turu sme zacali na North Rime, celkom pekna priroda. Nasim cielom bol South Rim, zevraj to vidno aj s vesmiru no este som sa nepozrel ;) .

  • 29. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 273x
  • 12
Chata 2005

Peter Trebula

Chata 2005

Klasika: Guľáš, Bečka, Slivovica, Špekačky a my...

  • 14. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 216x
  • 4
Som Ateista, ale Vianoce v juli potešia!

Peter Trebula

Som Ateista, ale Vianoce v juli potešia!

Pri mojej vlaňajšej zastávke v Amerike som sa stretol s veľa fajn ľuďmi, ale niečo ma zaujalo tak trochu viac. Chodil som často do jedného celkom dobrého klubu, kde bývala každý štvrtok fajn akcia s fajn ľuďmi. Boli sme tam multikultúrna spoločnosť a tak si každý pripravil to svoje, teda skoro každý, ja nie.

  • 4. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 446x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu