reklama

Dánsko- ostrov Mn – White Cliffs

Mam rad hory no momentalne zijem v krajine kde najvyssi kopec narastol do vysky 173m. Pravdu povediac ked som sem pred rokom prichadzal velmi som neveril ze aj v krajine ktora je takmer bez lesov a kopcov sa budem moct “prirodne“ vyzit. Po roku mozem povedat ze to tu az take strasne nieje ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu



Nejdem pisat ziadne klasicke cestopisy. No pridavam par fotiek na dokaz ze Dansko je super. Ostrov sme navstivili dost velka guca ludi pri prilezitosti takmer bezplatneho cestovania po danskej zeleznici. Za 50 korun sme sa pohybovat jeden den vlakom po celom Dansku. Kedze vlak na tento ostrov nejazdy museli sme presadat, celkovo 3x. Na ceste naspat sme boli taky unaveny ze sme vsetci do jedneho spinkali ako male deti :)))

Pred konecnou sme sa este stavili v Roskilde kde je pekny kostol s pozostatkami vsetkych tych slavny kralov danskych. Prave Roskilde bolo dakedy hlavnym mestom Danska. Ale to som uz moc mudry:(

Asi pred mesiacom som sa prestahoval z Odense do Kodane, to uz tak pekne nieje:( Zatial tu nikoho okrem kolegov s prace nepoznam. Ani na pivo s kym nieje zajst. HELP!!! I’m getting abstinent.

Peter Trebula

Peter Trebula

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto kto ma rád kačky na Štrbskom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu